Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

«Έχω πρόταση από την Ελλάδα»

«Έχω πρόταση από την Ελλάδα» Αction Images



Πέρασε από τον Αστέρα Τρίπολης, άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις, όμως μετά από εισήγηση του Βαγγέλη Βλάχου αποχώρησε το καλοκαίρι του 2010 με προορισμό και πάλι την πατρίδα του, την Αργεντινή. Ο Ίσραελ Νταμόντε πραγματοποιεί εξαιρετικές εμφανίσεις με την Γοδόι Κρουζ και με πρόσφατες δηλώσεις του αποκάλυψε πως έχει πρόταση από την Ελλάδα.

Ο Νταμόντε μίλησε στο «Radio Cooperativ», της Χιλής αποκαλύπτοντας πως έχει προτάσεις από την Ελλάδα το Βέλγιο και τον Χιλή. «Έχω στα χέρια μου ενδιαφέρουσες προτάσεις. Από την Ελλάδα, το Βέλγιο, αλλά και την Κόλο Κόλο στη Χιλή. Θα τις εξετάσω σοβαρά και μέσα στις επόμενες ημέρες θα πάρω την τελική μου απόφαση…», τόνισε χαρακτηριστικά.

Είναι δεδομένο πως ο Ίσραελ Νταμόντε έχει καλές σχέσεις με την διοίκηση του Αστέρα, ενώ ο εκπρόσωπός του στο παρελθόν έχει κάνει «δουλειές» με τους Αρκάδες. Μοιραία, λοιπόν, το μυαλό πολλών πηγαίνει στην ομάδα του Όσκαρ Φερνάντεθ.
sport-fm.gr